Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-11, 10:31   #662
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Født med surrogatmor fra India - etisk dilemma? (vg)

Jeg kan forstå at de synes det er fint at begge foreldrene har biologisk tilknytning til barnet. Det ville jo vært helt enkelt og greit om eggdonoren også bar frem barnet, da slapp hun jo å "donere", men kunne bare få barn på vanlig måte ved bruk av sin svogers sæd, og den andre moren vil da være biologisk tante og dermed ha biologisk tilknytning til barnet. (Jeg kjenner et homsepar som gjorde noe lignende - altså, min kamerats søster er biologisk mor, og hans partner er biologisk far til barnet, så begge er i slekt med henne.) At de vil flytte egget over i den andres livmor er vel, som Kif sier, mye fordi de kan. (Og fordi den ene hadde mer lyst til å være gravid enn den andre, da.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat