Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-20, 12:21   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye verandakasseblomster nå?

Vi har hatt hjemmeferie så mine blomster er fortsatt flotte. Jeg gjødsler hver uke og det får jeg jo veldig igjen for.

Jeg synes det er alt for varmt til å kjøpe krysantemum og ihvertfall lyng. Og synes det er dårlig utvalg av uteblomster på Mester Grønn nå.
Krysantemum blir fort stygge av regn så synes ikke de egner seg som "høstblomst" altså.

Jeg har kjøpt stemorfrø og har sådd i pallekarmen min håper de har kommet såpass at jeg kan plante de i krukker når temperaturen faller etterhvert. Gøy å prøve stemor mot frost og ikke fra frost.

Ser du har kjøpt, men hortensia er også et fint tips nå. Om du har kjeller så kan den overvintre der, evt plante i bed. Mine har klart seg i bedet i vinter.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat