Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-19, 11:44   #19
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I serien justisministre fra FrP

Dersom det var meg som var au-pairen hadde eg nok syns det var litt ubehagelig å bu der i 1.5 mnd uten å bidra på nokon som helst måte, så eg hadde nok då tilbydd meg å tømme oppvaskmaskina, brette litt klær og kanskje lage middag innimellom. Ville eg då ikkje lengre vore ein gjest? Slike ting hjelper eg jo til med når eg er gjest hos veninner også. Eg er jo like mykje gjest likevel.
Eg tippar at ho nok har hjelpt til bittelitt i det tidsrommet ho var definert som gjest, men det er rimelig absurd om han skal måtte gå av på grunn av det.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat