Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-18, 14:04   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valgfrihet til videregående skoler

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er mulig det er fordi jeg bor utenfor byen, men jeg synes ikke det er særlig politisk engasjement rundt byutvikling slik det var?

Joda, det er en god del altså. Jeg kan ikke huske at det var særlig mye mer av det før, egentlig. Det blå byrået var virkelig ikke interessert. Det satses ganske mye på utvikling både av Groruddalen, Tøyen og Søndre Nordstrand. Men det er jo til dels stor og tung materie. Og endel er ganske feilslått, f.eks. rundt Tøyen. Det er ikke spesielt heldig når man tvangsflytter en rekke familier fra kommunale boliger slik at de mister sin tilhørighet til nærmiljøet og deretter selger leilighetene til bolighaier som bygger dem om til bittesmå hybler og leier ut.

Men De Grønne får jo mye oppmerksomhet for sin miljøpolitikk, og det tar oppmerksomheten fra en del annet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat