Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-18, 13:10   #52
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valgfrihet til videregående skoler

Jeg jobber på en videregående skole i et fylke hvor det ikke er fritt skolevalg og det er jeg glad for. Skolene blir jevnere da, tror jeg, selv om det selvsagt følger med noen rykter til hver likevel. Jeg tror dog utfordringene i Osloskolen er mer omfattende og krevende å forholde seg til enn vi andre steder er klar over. Det er det inntrykket jeg får når jeg snakker med kolleger, hvertfall.

Det er en helt reell utfordring at mange elever ikke mestrer skolehverdagen og at det gjør at de motiverte og ambisiøse elevene får mindre tilpasset opplæring. Det er vanskelig å finne den balansegangen når man iløpet av en uke har 98 ulike elever.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat