Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 15:37   #323
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne er jeg spent på jussen i

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det jeg beskriver er hvordan det foregår der foreldrene ikke enes. Om foreldrene er enige så vil jo den som har den daglige omsorgen signere de papirene som trengs og da er det ikke noe problem. Men jeg tror det er trygt å anta at det ikke var enighet i den saken her.

Aha! Da forstår jeg. Jeg snakker om daglig omsorg som generelt begrep, ikke om denne saken, altså.

Og jeg tror at loven må ha blitt endret de senere år, for ikke pokker om jeg kan tro at de to kranglefantene som mine stesøsken hadde som foreldre hadde klart å bli enige om noe som helst.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat