Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-21, 22:31   #10
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken lader har du til elbilen?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Hvilken elbill da? Jeg jobber med å få familien fra to biler til en...

ID 4 GTX. Jeg vil ha firehjulstrekk, fordi vi bor i bunn av en kjempebratt bakke, som er ganske grisete å komme opp om vinteren. Samtidig som jeg ikke vil ha en alt for stor bil. Vi har ikke funnet noe som passet våre behov, til en pris jeg syns var akseptabel, før ID 4. Iom at vi vil kunne flytte hundeburet mellom bilene utgikk Volvo XC40 og Tesla 3, siden bagasjerommene er alt for små. ID 4 har regulerbart bagasjeromsgulv, så der får vi inn det ganske høye buret vi har. (Jeg vil ikke ha hundebur i begge bilene.) Vi har også vurdert Skoda Enyaq, men likte ID 4 såpass godt, at vi går for den.

Vi bytter ut en Audi A3. Vi vurderte om vi skulle gå fra to til en bil, og heller gå for en større elbil, men har kommet til at vi fortsatt trenger to biler såpass ofte at det ikke lønner seg å selge begge bilene. Da kan vi heller kjøre den største (og nyeste) helt ut.

Det skjer fortsatt så mye på elbilfronten, og jeg regner med at rekkevidden bare kommer til å bli bedre og bedre.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat