Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-21, 18:28   #1
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken lader har du til elbilen?

Etter å ha snakket om det i en evighet blir det endelig elbil på oss. Og da må vi også få installert lader.

Det enkleste er selvfølgelig å installere laderen som forhandleren anbefaler (i vårt tilfelle en lader fra DEFA), men jeg syns det er nyttig å høre litt om andres erfaringer med elbillader. Jeg syns dessuten DEFA-laderne er ganske stygge.

De jeg foreløpig har sett meg ut er DEFA, Easee og Zaptec. Hvis jeg har skjønt det riktig så bør vi har et Tibber-abonnement hvis vi velger Easee. Er det noe annet jeg bør være oppmerksom på ved valg av lader?

Vi har allerede lagt opp egen kurs, så vi skal egentlig bare ta stilling til hvilken lader det er vi skal ha. Den skal være montert ute, og vi ser rett på den fra kjøkkenvinduet, så jeg har også lyst på en som er litt pen å se på.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat