Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-13, 09:40   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Jeg telte litt, jeg. Kom på 30 brukere (noen av dem ikke aktive lengre) som jeg vet ganske sikkert at er menn, og av dem er det to som har pappanick (rettere sagt: én som har noe med "daddy" og én som har noe med "far"). Så er det en liten håndfull som har åpenbart mannlig klingende nick (Thomas, Edvard), men det er også en liten håndfull "mannlige" nick som jeg vet er damer, så akkurat det beviser ikke stort.

Når jeg søker i medlemslisten etter nick som inneholder "mam", får jeg 145 treff, mens "mor" gir 152. Mange av disse er ikke aktive brukere, og prosentvis er det nok færre enn 2 av 30, men det er altså en hel haug med mammanick.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat