Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-12, 09:06   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "What would you like to do" (Samsung Galaxy)

Den skal være i alle Samsunger, altså. Programmet heter Voice talk og er installert i alle S2-er.

Prøv å dobbeltklikke raskt på Home-knappen. Jeg fant ut nå at det er det som gjør det. Blant annet. Tror egentlig det er en ganske bra app om jeg lærer meg å bruke den, men har ikke hode til sånt. Hun kunne dog holdt munn, trenger ikke å alltid spørre høyt hva vi ønsker å gjøre.

Står litt mer om det under her, Samsung har lovet å forandre på det i neste utgave.

http://www.guardian.co.uk/technology...ce-recognition

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat