Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-15, 11:24   #23
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dine beste lav-FODMAP-oppskrifter eller tips om ferdigprodukter?

Jeg er også i ferd med å lande på at FODMAPs er det som får meg til å bli oppblåst og ha vondt. Løk, sopp, hvete/bygg/rug og laktose, samt eple, pære, fersken, vannmelon er mine verste fiender her. Jeg har ikke kjørt streng fase, men reduserer så godt det lar seg gjøre, og tenker som dere på beholderen som ikke må bli for full.

Angående brød, Godt Brød har både glutenfritt og surdeigsspeltbrød som visstnok er veldig gode, jeg må bare få somlet meg dit og kjøpt det en dag. Har dere smakt disse? Jeg tåler spelt ganske bra, mye bedre enn vanlig hvete, selv i vanlig bakst.

Kjenner godt igjen det med å bli matlei, skulle gitt mye for å slippe alt dette styret rundt maten! Men det er jammen meg bra at det finnes såpass mye informasjon om dette kostholdet etter hvert, og at det er støttet av seriøs forskning, så man kan tilbakevise alle kommentarer om motedietter og den slags.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat