Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-24, 13:09   #26
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.150
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Først lo jeg, så ble jeg lei meg»

Men selv om poenget er hvor mange timer man har sammen, så blir det feil å dele antall timer på 24 og si at det er bare så mange dager de er sammen. Det er jo veldig få som er sammen med partneren sin 24 timer i døgnet. (Spesielt i våken tilstand!)

Og jeg synes det er et poeng som er verdt å diskutere, altså hvordan ting så ofte blir lagt frem i media på en totalt skjev måte, fordi man regner helt urimelig med tallene. Jeg har ingen mening om den aktuelle saken, men irritasjonen over misvisende tall kjenner jeg veldig godt igjen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat