Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-18, 17:14   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glutenintolerantjomfru - hjelp!

Fikk du beskjed om å kutte gluten nå? Skal du ikke inn og ta gastro? Jeg fikk også nettopp (forrige mandag) beskjed av legen om at jeg sannsynligvis har cøliaki, jeg har visst alle tegnene og det har vært veldig slitsomt i et års tid nå, så jeg venter på blodprøvesvarene og skal ta gastro om de viser positivt, for å få det helt bekreftet.

Legen sa jeg kunne kutte ut gluten nå for så å introdusere det igjen en måned før gastro-undersøkelsen, og jeg kuttet på flekken, og merket ENORM bedring! Altfor god bedring til at det kan være psykisk. Så det er nok noe i dette, men så fikk jeg kontrabeskjed av cøliakiforeningen og venner med sykdommen, om at jeg ikke burde kutte det nå for om jeg da introduserer det igjen før gastro, så vil jeg sannsynligvis bli fryktelig dårlig. Så jeg spiser et par spelt-brødskiver og noe gluten hver dag for å holde de sannsynligvis ødelagte tarmtottene vedlike. Helt til jeg får svar på prøvene.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat