Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-20, 10:53   #40
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hundeeiere: Hvordan har dere valgt rase?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg vil følge med i tråden. Vi ønsker oss hund men jeg og mannen min deler ikke akkurat syn på hvilket formål hunden skal ha. Jeg ønsker meg en liten hund, gjerne en miniatyr, som eldstemann kan lufte og som er lettvint å både ha i hus og reise med. En selskapshund for hele familien.
Mannen min ønsker seg aller helst en han kan bruke på jakt og synes Springer spaniel, som han har vokst opp med, er den minste størrelsen han kunne tenkt seg. Jeg synes springeren er veldig fin, men de krever jo en del mtp. trening og turer og jeg synes de lukter (fettlaget i peisen).

Du vil i allefall ikke ha setterhund - ja, med mindre du føler det er litt for lite energi i huset da...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat