Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-20, 17:15   #18
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blogginnlegget «Det har klikka for oss»

Innlegget var tøysete. Bor i område med høye inntekter, dyre boliger og ingen leiligheter. Ungdomsskoleeleven ønsker seg et eller annet, men lever fint med at hun får mindre enn andre. Thailand i juleferien, Miami i påskeferien og hytta i Malaga resten av feriene er det mer mas om, og misunnelse. Jeg opplever foreldre her som fornuftige og nedpå når det gjelder kjøp av klær og utstyr, de fleste, men det er alltid en historie. Venninne til eldste er datter av landets best betalte eiendomsmegler, hun får det hun ønsker seg, men gjør ikke noe ut av det. Jeg tror vi overlever ungdomsskole uten 8000,- parkas til og med. Min synes de brukte Vêr de Terre jakkene hun får har penere pels.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat