Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-20, 16:11   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blogginnlegget «Det har klikka for oss»

Jeg klikker sjelden på delte innlegg i sosiale medier, men de siste dagene har jeg merket meg at veldig mange på min venneliste har delt det samme. (I tillegg til mitt nydelige lille ekkokammers harselering med ny regjering).

Innlegget det er snakk om er dette: https://martinehalvs.blogg.no/det-ha...a-for-oss.html

Jeg er enig i budskapet og søkelyset hun setter på dette, men jeg kjenner meg ikke igjen i det samfunnet hun beskriver. Hun nevner 11-åringer som blir mobbet fordi klærne blir kjøpt brukt og press på samme aldersgruppe for å kjøpe sko til 2500,-.

Jeg har en 12-åring i tillegg til voksne barn, jeg jobber med ungdommer fra 15-16 år og jeg gjenkjenner ikke noe av dette? Ikke på en flekk. Er jeg spesielt blind, naiv eller heldig som bor i provinsen?

Er dette en helt reell utfordring?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat