Tråd: Komfyrvern
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-19, 08:35   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komfyrvern

Jeg lurer på om det skal bli julegave til mine foreldre, men er redd de, særlig pappa, som er hovedgrunnen til at jeg vil det, skal bli fornærmet...

Han er ikke mer svimete enn han var før, men det er ille nok. Type, sette på potetene, sette seg på kontoret for å sjekke en mail, glemme hele greia.

Jo, de må jo ha en sånn vakt.

Vi har forresten, av en eller annen mystisk grunn, på hytta. Vi fikk en elektriker til å gå gjennom hele hytta før et eltilsyn, og "fikse det du syns virker mystisk". Det var gjort mye rart der av de tidligere eierne, lampettledninger mellom stikkontakter og sånn. Og da vi kom dit neste gang så hadde han montert komfyrvakt. Den har et par ganger pepet uten grunn, og siden jeg lever i en familie med teknisk imbesile, så krevde det tålmodighet og opplæring å vise dem "HER! Når det piper så trykker du på DENNE knappen, etter å ha sjekket at alt er ok."

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat