Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-19, 16:02   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge til hus - forslag?

Litt vanskelig å si uten å ha sett miljøet, men generelt synes jeg det er trist at flere og flere boligområder går over fra ulike farger til ensfarget grått, så det ville jeg styrt unna.

Vi malte huset vårt utvendig for et par år siden, og landet på fargen "lys hamp" som er en lys, nærmest gulgrønn farge. Ble veldig fornøyd med den. Har hvite vinduskarmer, også valgte vi å ha inngangsdørene i en ganske knall rød (har i senere tid skiftet det store taket også, så det er like rødt som det lille taket til høyre, og det røde framhever grønntonen, så nå ser fargen på huset enda grønnere ut).



Jeg synes ellers også at brune hus er fint.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat