Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-07, 09:46   #4
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hotell i Berlin

Ta en titt paa www.tripadvisor.com og sök paa hotel Berlin. Evt. kan du legge inn et spesifisert spörsmaal i Berlinforumet.

Vi er fan av Louisa's Place som er et leilighetshotell paa den rolige kanten av Ku'damm. Ta en titt paa www.louisasplace.de Det har super beliggenhet og man faar mye plass for pengene, selv om det ikke er direkte rimelig. Dog har de ofte spesielle tilbud, saa det kan lönne seg aa kontakte dem, ikke bare gi seg etter at man har sett standardprisene. Vi fikk leilighet (soverom, stue, bad, kjökken, balkong) til 185 euro for ikke saa lenge siden. Det er veldig rimelig sml. med at man stort sett maa ha to rom hvis man drar med barn. Her er det god plass til alle fire. Om dere faar et slikt tilbud (vi har vaert der flere ganger), vet jeg jo ikke, men det er verdt aa pröve.

Det er metro rett utenfor hotellet, saa man kan lett komme seg hit og dit. Omraadet er rolig, men man har gangavstand til et par bra restauranter og er i tillegg - som sagt - paa Ku'damm (hovedgate for butikker og saann), saa det er relativt kort vei til shopping.

De tilbyr frokost paa leilighetshotellet hvis man betaler ekstra, men jeg ville droppet den og heller spist frokost paa en av de veldig mange kafeene i Berlin. Det er baade bedre og billigere, synes jeg.


Sist redigert av liefje : 26-02-07 kl 09:59.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat