Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-18, 11:49   #43
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brente mandler liksom - andre enkle oppskrifter på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Æsj, jeg kjøpte usøtet kondensert melk, mulig å jukse til ved å øke de søte ingrediensene, mon tro?

Det tror jeg dessverre ikke. Her finner du litt informasjon om kondensert melk.

Av en eller annen merkelig grunn har jeg ikke fått med meg utviklingen av tråden min. Den ble visst både informativ og ganske fornøyelig.

Jeg har testet mer dropslaging, og har nå forsøkt å helle dropsmasse i silikonformer. Det ble veldig fine figurer, men siden jeg av en eller annen grunn bestemte meg for å fravike vanlig prosedyre for dropslaging ved å røre alt sammen i gryten, så måtte det hele rett og slett kastes. Dropsene smakte godt i sånn ca 1/2 sekund, og så smakte de veldig vondt. Ekkel bismak! Alle som testet løp mot søppelboksen for å spytte ut.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat