Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-10, 16:25   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innføring av melk

Vi ventet med å introdusere det som ren drikke. Dette var jo i hine hårde dager, så jeg har selvsagt glemt det meste ...
Men jeg tåler selv melk dårlig, så jeg utsatt melkedrikkingen en god stund. Han fikk melk via maten, men fikk fruktmos i stedet for yoghurt. Etterhvert fikk han melk, men da var han minst halvannet tror jeg.

Han tålte for øvrig fint vanlig MME fra f.eks. Hipp og det fikk han fra tid til annen, og det gikk fint når vi endelig introduserte melk. Han drikker ikke veldig mye av det i dag, men spiser yoghurt og får i seg melk sammen med frokostblanding etc. Vi drikker egentlig generelt lite melk her i huset.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat