Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-22, 10:54   #32
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.457
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Apropos guilty pleasure: Av en eller annet tullete grunn, rotet jeg meg inn på en sesong av The Batchelor(ette) Australia. Det er egentlig et helt idiotisk opplegg, men jeg klarer altså ikke å slutte og se, så nå er jeg på tredje sesongen. Jeg følger spent med og gjetter i vilden sky på hvem den utvalgte skal bli og googler med det samme serien er over hvordan det gikk (det er jo gamle serier som sendes). For en tid tilbake hadde de to faktisk forlovet seg og det var så koselig. Jeg roller skikkelig av meg selv som faktisk ser og innrømmer dette, men det kan hende jeg ikke er alene.

liefje er ikke aktiv