Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-12, 17:46   #53
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verre enn krig

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Humret da jeg hørte Lars Monsen fortelle om da faren skulle lære ham å hoppe fra 10 meteren. Et lite dytt og 7-åringen var på vei ned. Det kunne aldri skjedd i dag. Det hadde blitt politisak under optimale vilkår. Selv Kristin Halvorsen fortalte i et portrettintervju om da hun lærte å svømme. Vannet var iskaldt og faren kastet henne uti. Lærte å svømme på en to tre da det var så kaldt. Og konkluderte med at det er jammen bra det ikke er slik i dag. Aldri før har så mange barn vært svømmeudyktige. Barn må ha egne spesialpedagogiske bevegelsestimer i barnehagen som minner om lekeslossing for å rette opp motorisk skjevutvikling de har hatt fra spedbarnsalderen.

Hva er det du prøver å si her, egentlig?

Min far prøvde for øvrig å kurere vannskrekken min ved å sprute vann på meg i svømmebassenget, med det resultat at jeg bråsnudde, sprang motsatt retning og brakk fortannen mot bassengkanten. Vondt var det, ikke ble jeg mindre redd for vann eller lærte å svømme av det, dyrt ble det, og jeg tror faren min fortsatt har dårlig samvittighet for episoden.

Men alt var selvsagt bedre før.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat