Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-12, 22:21   #43
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verre enn krig

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeg kjenner at som forhenværende mishandlet mamma så bør jeg trekke meg fra diskusjonen. Det er helt klart et poeng her som blir følendes utrolig vondt for meg å se skrevet. Jeg vet at dere ikke kaller meg en dårlig mor. Men jeg føler det litt sånn likevel.

Utsagnet kom fra meg smilefjes..Hvis jeg mente at voldsutsatte mødre var dårlige mødre så mener jeg jo at jeg selv er en dårlig mor. Jeg er lei meg hvis du føler det sånn men poenget mitt var å vise til at sterke traumatiske hendelser (som krig) kan gå utover funksjonsevnen. Det å ha blitt utsatt for vold fra partner kan også ha samme effekt men det betyr ikke at alle som blir utsatt for vold får redusert omsorgsevne.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat