Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-20, 23:01   #31
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.419
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Jeg hadde billetter til Kreta. Og jeg er glad reiserådene var slik at turen ble kansellert og jeg fikk pengene tilbake, men helst skulle jeg ha vært der. Vi bor i en global verden, vi er mange som har vår nærmeste familie i andre land og det er mange som har «hytten» i et annet land.

Jeg syns det er fascinerende med alle som er så raske å mene så mye om andres valg. Feks å dra til egen bolig i Sverige eller Spania. Sånn umiddelbart tenker jeg de er mindre eksponert enn folk som er på bilferie med 10 ulike stopp på Norgesferie. Mange plasser er ganske crowded nå og det å farte rundt fra plass til plass gjør at de er eksponert for veldig mange mennesker.

Vi skal fly til nord Norge i ferien, til familie. Munnbind og full pakke. Regner med at det skal gå helt greit.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat