Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-08, 01:24   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Raclette for dummies

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Du får ta turen på maxi når de har osteuker eller 10 kroners, da er den på tilbud. Den er vel verd å prøve altså!

Andre gode oster utenom de som er nevnt er munster, vellagret jarlsberg, extra vellagret norvegia, emmentaler, grottelagret ost, og den litt mildere saint nectaire.. Saint nectaire er forøvrig meget god sammen med kirsebærsyltetøy eller frukt på raclettepannen.

Åh takk for tipset! Jeg er osteoholiker på min hals!
Forresten så må jeg kjøpe meg et raclettejern snart. Hvis noen har et brukt til salgs, så hyl ut. Penger spart.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat