Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 10:11   #102
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.898
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Jeg merker at jeg har litt problemer med å forholde meg til voksne som sier de ikke liker typer mat når de blir servert. Greitnok at man foretrekker noe annet, men å nekte å spise noe blir i mine øyne umodent når det kun gjelder smak og ikke allergier. Min mann kunne nok ikke vært så kresen. Heldigvis er det kun pannekaker han har issues med, så det lager vi når han ikke er der. Barna har i perioder vært kresne, men det går over når de smaker det igjen ofte, og de overlever på tilbehør. Vi har aldri lagd flere retter. Blir det for ille har vi brød eller knekkebrød.

Vi planlegger middager og alle (unntatt toåringen) får bestemme noen retter hver. Prøver å få til en fiskerett og en vegetarmiddag eller suppe hver uke.

__________________
09 & 13

Sist redigert av venla : 22-06-15 kl 10:25.
venla er ikke aktiv   Svar med sitat