Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-08, 15:14   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å skrive matematiske formler i Word - hvilket program?

Jeg bruker Rapid Pi Equation når jeg skriver formler i Word. Men nå er jeg i ferd med å bli sprø av hvor tidkrevende den er å bruke. Jeg legger ved et bilde for å vise hva jeg mener. Jeg må blant annet bla i faner for valg av symboler. Det er klart det bare er å skrive rett inn i teksten hva man skal bruke, men det er umulig å huske alle kodene. I tillegg må jeg, etter å ha skrevet inn en formel, klikke meg inn i dokumentet for å "realisere" objektet, noe som gjør at jeg hele tiden må vente to-tre sekunder. Det går greit når man skal skrive inn to eller tre formler i en tekst, men det er håpløst når jeg har med en formel i hver eneste linje.

Noen som har et godt tips til verktøy?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Rapid Pi.jpg (52,2 KB, 34 visninger)
Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat