Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-06, 10:45   #15
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trygdemisbruk!

Eh... det er forskjell på å få drite seg ut og få berettiget refs av sjefen uten nyhetsoppslag, og på å drite seg ut, bli forsvart av sjefen men hengt ut i samtlige av landets tabloide presser.

Jeg mener at den psykiske påkjenningen ved å få så mye negativ presse smelt i trynet på denne måten helt garantert kvalifiserer til sykemelding pga nedsatt arbeidsevne. For det er vel nærmest helsefarlig å stille på jobb de nærmeste dagene for ham.

Om det er selvforskyldt eller ikke er sykemeldingsmessig selvsagt helt uvesentlig. Man får sykemelding etter bilkræsj også om man selv var skyld i den.

Jeg synes synd på mannen som nok er en klassisk "syndebukk" - det er vel ingen som tror at det er første gangen dette har skjedd??? Dessuten var det mange det gjaldt, fra andre partier også. Jeg har selv sett en tidligere stortingspresident være så beruset at han ikke kunne gå beint midt på formiddagen. I forbindelse med et offisielt oppdrag, med presse i nærheten. Husker at jeg tenkte etterpå at han hadde bra flaks den gangen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat