Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-20, 12:48   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Ubevoktede gjenstander på offentlige steder

Legger du merke til om det ligger en sekk alene på en benk ved skolen? Står en koffert henslengt mot en søplekasse utenfor butikken?

Hvordan reagerer du på slike gjenstander? Hvordan handler du?

Jeg har blitt litt mer obs etter 22.7, men Frøkna, som har jobbet i park i USA er 100% på allerten. Så tenker jeg om det er bra eller dårlig.

Hun gjør meg stadig oppmerksom på gjenstander, som f.eks i går, vi skulle en kjapp tur innom IKEA, ungene skulle sitte i bilen mens jeg løp inn, det var ganske fullt på parkeringsplassen, men jeg fant en plass vedsiden av mange handlekurver. Så ser hun på meg "Har du tenkt å la oss sitte i bilen her??" Jeg blir litt forfjamset og svarer ja... "Ser du den kofferten som ligger slengt oppå de handlekurvene?" -Ja, den var veldig malplassert, sort, lukket og rart plassert. - Lang historie kort.. Jeg kjører helt i andre enden av parkeringsplassen, går inn på IKEA og informerer Security som står ved inngangen. Vedkommende ser dumt på meg og svarer "Ikke vårt probblem, folk får passe på tinga sine sjæl". Nuvel, tenker jeg og føler meg en smule hysterisk, men samtidig ikke.

Jeg har fått innføring i hvordan man håndterer slike ting over there, og jeg mener absolutt ikke vi skal dit.. Men hva om? Bør man varsle, eller tenke at folk forsøpler.. Hva om? Ikea kl 16 på en lørdag, det er "et par" mennesker der, selv i korona tider.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat