Tråd: Høner
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-15, 07:18   #128
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høner

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Me har isolert med glava i vårt hønsehus. Dersom ein kun skal hente egg, gje mat og vatn og ikkje noko meir, så bruker ein 5 min pr dag.

Takk for info. Men da gjetter jeg at du har glava og nye innervegger av tre innenfor det, eller?

Jeg spurte på Fuglepraten.no om hvilke høner som passer i boligstrøk og fikk følgende svar:

Sitat:

Det er ofte dei største rasene og nokre av dvergene som er roligere i lyder og trang til ufoldelse.

Blandt annet. New hampshire. Welsumer. Australorps. Sussex og R.I.R er nok noen gode valg. Desse vert nokså fort tamme og greie

R.I.R er vel Rhode Island Red.

Isbar fungerte visst også bra i boligstrøk skriver en.


Sist redigert av Pelen : 31-03-15 kl 07:26.
Pelen er aktiv nå   Svar med sitat