Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-19, 11:24   #48
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serie å se sammen med fjortisen

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har i ettermiddag sett "fucking Åmål" sammen med 14-åringen. Den fenget. Ligger på HBO.

Jeg har forsøkt å overtale snuppa til å se "Fucking Åmål" med meg, men hun vil ikke. Jeg tror ikke helt at hun skjønner hva hun sier nei til.

Den filmen er et ekstremt godt tidsbilde på min oppvekst. Jeg vokste opp i en liten by, som faktisk ikke lå så langt fra Åmål. Og det var akkurat sånn det var. Jeg husker at jeg så filmen sammen med studievenninner da den kom ut. Jeg og venninna fra Tynset syntes den var utrolig virkelighetsnær, mens venninnene som hadde vokst opp i Oslo og Bergen ikke helt "så greia".

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat