Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-24, 15:58   #4
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Påskelabyrinten fortsetter uten Viggo!

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Og jeg skjønner at Viggo Valle gir seg pga alder og at det er enormt med jobb å lage alle oppgavene osv. Men, jeg synes han har vært både grinete og latt folk få dra ut tida veldig mye i år. Jeg pleier å se det på tv, orker ikke høre på radioen.

Om jeg kommer til å savne Viggo? Nja....litt usikker etter denne runden,faktisk.

Etter som jeg har skjønt vil han fortsette som journalist i nrk, men må gå av pga aldersgrensen i nrk.

En i familien som er utenlandsk sier Viggo har mer tålmodighet med trøndere og nordlendinger.

Synes jeg merker alderen hans, før syntes jeg han ofte hadde sprudlende energi, at energien hans smittet, nå synes jeg han har blitt flatere.. kan ha sammenheng med at deltakerne i hovedsak er googlere, kanskje.

Synes det var ganske tydelig at han var lite tålmodig og ga lite tid til deltakeren som sa noe sånt som "holdt på å si Fredrikstad", like før skatten ble funnet, da tok han det som et avgitt svar og ga ordet til hun som vant. Men forståelig, vedkommende klarte jo ikke en eneste oppgave i dag.

Ser han har uttalt seg at innringerne også må tenke på at de skal lage underholdning til lytterne, og at marerittet hans er at det blir usjarmerende radio. Synes de fleste dagene med påskelabyrint i år var kjedelig og usjarmerende radio, dessverre.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat