Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-19, 12:06   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utendørssoving og påkledning

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg skjønner at du er hønemor, det hadde jeg vært og, men dette går sikkert bra. Det blir en opplevelse. =)

Enig i det!

Jeg finnes ikke hønemor når det gjelder min eldste. Har faktisk ofte fått kommentarer på det motsatte. Men «minsten» er litt annerledes sammenskrudd. Han bagatelliserer alvorlige ting, sier ja til for mye og klager aldri. Han har et veldig travelt liv i utgangspunktet. Når det bikker, noe det ofte gjør, skjønt sjeldnere enn før, så får han migrene og magesjau. Og han tåler søvnmangel utrolig dårlig.

Men dette blir bra, altså. Det er jo en opplevelse, som du sier.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat