Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-13, 21:40   #56
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

En ting er sikkert, gjør jeg noen gang noe kriminelt og ønsker å frifinnes for det, så skal jeg hyre MYL. Hun virker samvittighetsløs.

Godt poeng!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg ser VG skriver at det er lagt frem nye tekstmeldinger sendt fra jenta til Øygard, der det er helt åpenbart at hun ser på forholdet deres som et kjæresteforhold. Øygard påstår han ikke har ansvar for det, og det kan jeg jo sånn nesten gå med på, men da lurer jeg samtidig på hvor naiv det er lov å være? Om man skjønner at det er en fjortenåring som har følelser for en, så lar man kanskje være å ta med seg dette barnet på hotelltur eller?

For meg er dette nok et bevis.

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Nei, nå synes jeg også klangen i stemmen hennes blir skarpere og skarpere for hver gang jeg hører henne. Håper at hun egentlig misliker situasjonen, men jeg er i tvil.

Mannen kom hjem og sa at hun i går hadde sagt at MYL hadde uttalt noe i de baner at "vi må huske at dette er jobben hennes", så da lever håpet igjen. Litt.

Siritk er ikke aktiv