Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-20, 20:00   #72
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: ... men hva tenker vi om Tangen og oljefondet da?

Kontrollkomiteen er skeptisk til prosessen, greit å vite. Om mulige interressekonflikter sier kontrollkomiteen:

Sitat:

Representantskapet mener det er svært uheldig at det på den ene siden er gitt uttrykk for at Tangen skal bryte alle bånd til AKO-systemet, samtidig som framlagt dokumentasjon fra Tangens advokatforbindelse viser at han fortsatt er hovedeier og har stemmekontroll i AKO Capital», står det videre.

Jeg er ikke beroliget kjenner jeg. Prinsipielt mener jeg det ikke er bra med en oljefondleder som har få moralske skrupler med hvor penger investeres. Når det viser seg at han ikke har klart å rydde vekk egne interesser i det hele, så lurer jeg på om det virkelig er en slik oljefondsleder vi er tjent med.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat