Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-20, 16:11   #52
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... men hva tenker vi om Tangen og oljefondet da?

Jeg syns det viser dårlig dømmekraft å arrangere luksusseminar for spesielt utvalgte et par måneder før man blir oljefondsjef. Jeg tror det blir vanskelig for Tangen å bygge den tilliten som skal til for stillingen. Han kommer til å bli ettergått i sømmene herfra til evigheten og skape masse støy rundt sin egen person. Det er uheldig og skader omdømmet til oljefondet.

Jeg setter pris på å bo i et land der mediene setter søkelys på korrupsjon. Både i ren form og alle gråsonene rundt.

Og jantelov-argumentet er totalt off i denne debatten. Det samme er snakk om misunnelse og at andre må skjønne at slike konferanser koster penger, blir avholdt hele tiden etc. Slike argumenter syns jeg undervurderer betydningen av oljefondet både i Norge og verden.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat