Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-20, 13:58   #49
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: ... men hva tenker vi om Tangen og oljefondet da?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg er fra samme område som Petter Stordalen, leser lokalaviser og har noen treffpunkter med familie og omgangskrets. Han ER populær altså, og det er selvsagt helt greit- jeg synes han er en artig skrue

Tangen BLIR kritisert av mange. Særlig kommentarfolk og livets harde skole, selvsagt, men også gjennom media er det ganske bred pensel. Jeg synes det er synd, for det koster mye å stå i kritikk både for den det gjelder og familie og venner. Penger og rikdom er jo ikke noe skjold mot pekefingre og mistenkeliggjøring. Jeg håper han fortsatt ønsker jobben.

For ordens skyld: jeg er også fra samme område, leser lokalaviser og har treffpunkter.

Til saken: jeg mener av at det jeg har lest (eller velger å lese) om saken, er det prosessen og de som lot seg påspandere som blir hardest kritisert. Og det med rette. Mener jeg fortsatt.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat