Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-20, 12:21   #46
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... men hva tenker vi om Tangen og oljefondet da?

Altså, jeg innrømmer gjerne at jeg ikke har giddet å lese detaljene om dette, sikkert fordi jeg i utgangspunktet synes det er en ikke-sak at maktpersoner med ekstremt presset agenda har dratt på et seminar der det også var underholdning og en networkingarena. Jeg tror dette foregår HELE tiden, og at det ikke har vært noe hemmelighold, bare ikke-interesse.

Jeg tror ikke Røe-Isaksen har sett på dette som et incentive i det hele tatt, men som jobb. Det er helt vanlig å få dekket reise og mat på jobbturer, men reglene for det offentlige sier at det er arbeidsgiver og ikke arrangør som skal betale. Og det er gode grunner for det, altså, men jeg tenker ikke at det har veldig kraft til å påvirke habiliteten om du har flydd rutefly som arbeidsgiver betaler eller charterfly som var "inkludert" i seminaret.

Det er altså ikke PRIVATE kostnader som er spart, i hovedsak, er det det? Og selv om det er kult på Sting-konsert, så har det ikke akkurat korrumperende kraft.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat