Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-09, 09:15   #10
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Jeg banner, en god del... Men, det skal da også nevnes at jeg banner betydelig mindre enn før. Tror jeg må skrive under på at det er vanskeligere å slutte å banne enn å slutte å røyke.

Jeg registerer at mange anser banning som dårlig ordforåd, og det må jeg si at jeg mener er bare sludder og vås og tull og tøys (jeg kan ramse opp enda flere synonymer hvis det er behov for det ). Jeg tror de fryktelig mange nok har det som meg, det er en uvane man har lagt seg til, det er ord som har kommet inn i ordforådet og som har blitt en naturlig del av det. Forsøk å slutte å bruke et hvilket som helst annet ord du er vant til. La oss si, det ordet du er vant til å bruke for godteri.

Jeg har forresten samme regel som Smiljefjes. Dette er jo en mulighet til å lære ungene sine at det at andre gjør noe galt ikke gir grønt lys for å gjøre det samme gale.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat