Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-18, 22:57   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fryser! Ulvang Rav?

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Du kan sjekke ut Lanullva også. Mange fine farger, gode varme gensere og den som er lik Ulvang sin er lang i ermene. Jeg har to tykke og en tynn og bruker de mye!

Lanullva er smalere i modellen (ganske ettersittende) enn Ulvang Rav, og har mykere ull som klør mindre. Greit å være klar over hvis man har preferanser for fasong, eller klør av ull. Jeg har Lanullva, resten av familien har Ulvang. Jeg ønsker meg litt en fra Ulvang jeg også, for jeg kunne tenke meg en som sitter litt løsere, og bryr meg ikke om den ikke er like supermyk.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-02-18 kl 07:50.
My er ikke aktiv   Svar med sitat