Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 21:48   #57
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ille ER det egentlig med pølser?

Men altså, Malama, kostholdet til din nesten toåring virker jo helt greit. Det er da mange toåringer som spiser adskillig mer ensidig, og ikke minst mindre grønnsaker. Å ha påleggsperioder er også helt normalt tror jeg, og selvsagt bør han få velge pålegg innenfor visse rammer selv. Jeg tenker det blir irrelevant hvor "ille" ulike matvarer er. Det jeg tenker blir "ille", er vel mer at du gir inntrykk av at du tenker mye over "hvordan du skal få ham til å spise", og det synes jeg blir galt. Det er ikke nødvendig å la middagen være "redningen" fordi han spiser lite ellers. Friske barn sulter ikke frivillig.

Når han blir eldre, er det ganske lett å skjønne dette med "redningsmåltid", og min femåring ville garantert brukt det for alt det er verdt, for å si det sånn.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat