Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 21:44   #56
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ille ER det egentlig med pølser?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er enig med apan, og som svar på hovedspørsmålet vil jeg si at det som er mest ille med pølser (og mye annet også) er jo hvor ofte man inntar det og sammen med hva man inntar det. Det går egentlig ikke an å svare noe mer enn det.

For å svare for min egen del, så synes jeg at det er mer enn nok å spise pølser en gang i uka, også i sommersesongen. De dør ikke av pølser, men jeg vil gjerne at de skal få i seg variert mat.

Tilbehøret hans tror jeg ikke man kan si så mye på, men hyppigheten er vel da altså det potensielle problemet. I vintersesongen er det nok ikke pølse mer enn max en gang ukentlig i gjennomsnitt (kanskje to ganger ei uke, og ingen den neste) men på sommeren så blir det lett litt mer...
Men jeg har absolutt planer om å variere altså.

Men joda, jeg ser at disse problemstillingene fletter seg sammen (i alle fall for dem som ikke selv kunne funnet på å grille pølser et par ganger på ei uke...) og sånnsett da også "hvor ille er egentlig kjøttdeig" som jeg likegjerne kunne spurt... eller fullkornspasta (men søren da, poteter er ikke bra for oss, pasta er det ikke, ris er det ikke, brød er det ikke, men det er for meg feil å spise kjøtt og grønnsaker altså!)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat