Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 21:22   #43
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ille ER det egentlig med pølser?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes det er helt ok å tilpasse litt jeg, men når du blir så engstelig for at han skal gå sulten fra bordet at du vurderer 5 dager pølser på rad, mener jeg at tilpasningen har gått litt langt. Det er helt naturlig å tilpasse til barn, men det bør kunne gå an å servere et normalt fiskemåltid med grønnsaker til.

Vi gir kveldsmat, og det er ikke aktuelt å droppe. Av og til spises det lite til middag, mer til kveldsmat, av og til omvendt. Det serveres ikke spesielt "spennende" kveldsmat hos oss, og da han var yngre var den aldri "søt" (ikke syltetøy, yoghurt eller tilsvarende) - nå når han er blitt 5 varierer han det egentlig naturlig, så vi trenger ikke regulere noe særlig.

jeg vurderer ikke seriøst pølser 5 dager på rad. "basere på" er ikke det samme som "utelukkende", og selv om jeg ideelt sett griller daglig, så nekter mannen å grille under paraply annet enn St.Hansaften... Men om jeg ikke blir mer kreativ (hvilket jeg altså skjønner at jeg må bli) kunne det fort blitt 2-3 pølsemåltider i uka de neste tre mnd... ja, bortsett fra de ukene det sikkert regner da )

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat