Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-20, 08:25   #14
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kamala Harris! Hva tycks?

Jeg tror Harris var det helt opplagte valget av mange årsaker. Det bekymrer kanskje litt at hun gjorde det såpass dårlig i nominasjonsvalget, og hun er politisk sett en mindre spennende kandidat enn Warren, men jeg tror at hun sammen med Biden utgjør en bred og troverdig koalisjon i sentrum av det demokratiske partiet og forhåpentligvis også i et stort nok sentrum av den amerikanske velgermassen sånn at man får en solid og overbevisende valgseier i november. Og en så fredelig maktovergang som mulig. Håper jeg.

En President Harris tror jeg vil være en kompetent og overbevisende amerikansk president med en ikke spesielt progressiv profil. Det at ingen trenger å tvile på at hun kan overta fra dag 1 er absolutt et pluss.

Heilo er aktiv nå   Svar med sitat