Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-24, 22:56   #60
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.498
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommune vil kun motta flyktninger fra Ukraina

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men barn av flyktninger får altså ikke IOP med mindre de har en vedvarende lærevanske som gir dem rett på spesialundervisning. Å ha et annet morsmål enn norsk er ikke i den kategorien.

Det jeg tenkte på var de generelle problemene som flyktninger har (
https://www.helsedirektoratet.no/vei...kiske-lidelser )

Og det er ikke rart at det er slik. Hele poenget med å ta inn flyktninger er jo nettopp livsforholdene deres. Men at det oppleves som vanskelig for kommunene er vel denne tråden et eksempel på?

Igjen: Jeg mener Norge skal ta inn flyktninger, men jeg tror det vil være lurt å planlegge for at det blir utfordrende på mange plan - også skole.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat