Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-09, 14:09   #25
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Priser på koldtbord

Opprinnelig lagt inn av Dinochef, her.

Ps. Det er kun en ting som er verre en kresne barn, og det er kresne voksne.

Blir gjerne med på avsporingen jeg! Hvorfor skal man like all slags mat som voksen? Det er ingen som forventer at man skal høre all slags musikk, lese alle slags bøker eller se alle slags filmer. Jeg forbeholder meg retten til å skygge unna sauekjøtt, med mindre det er det eneste som blir servert. Da spiser jeg en minimal mengde og tar desto mer tilbehør. Jeg har prøvd å lære meg å like all slags mat i årevis og hatt mye pes rundt det. Nå har jeg blitt voksen nok til å bestemme mine egne grenser. Det betyr ikke at jeg ikke smaker på nye ting. Forøvrig: Fisk er fisk, kjøtt er mat og sau er genser.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat