Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-10, 16:56   #34
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva bakte du sist?

Baker et brød nesten hver dag (i brødbakemaskin så jeg baker den jo egentlig ikke )

Sist jeg bakte var vel til snoopys og min bursdag, etter påske
Vi spiser lite kaker og sånt. Ungene og mann liker eks bare langpannesjokoladekake.
Og jeg synnes det er vanskelig å finne oppskrifter på gode ting som er uten sukker (turbo tåler ikke fruktose/sukker og i tillegg tåler jeg ikke laktose og laktosereduserte melken som har vært har øddelagt alt av mat så har brukt vanlig melk i sjokoladekake i mange år )
Og ikke finner jeg noe å lage glasur av ,da melis = sukker... Og kokesjokolade er full av sukker :/ Og så blir den stein hard om man bare smelter sjokolade å har over...

Prøvde meg en gang på boller men de ble stein
Jeg er ikke noe på å eksperimitere

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv