Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-20, 13:28   #148
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.497
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det snør her. Og jeg er ikke på hytta.

Kakao og krem. For helvete.

Du bor jo på hytta da. Eller omtrent der hvor vi er på hytta hver høstferie, og da er det ofte med sol og snø, eller i det minste frost (ok, noen meter høyere opp da, vi ser vel ned på dere, men likevel). Men nå har jeg ikke inntrykk av deg som en av de som bruker CAPS LOCK oftest om været heller da. Og jeg holder med deg i at kakao med krem hjelper mye bedre mot dårlig vær enn gauling.

I år blir det ikke høstferie med sol, snø og utsikt mot Floksagården, det blir konfirmering i stedet. Jeg har ellers ikke så mye å rante over i dag føler jeg. Men skal snart en tur til byen, og da dukker det vel opp noe. OMEGATRESELGERE eller noe sånt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv