Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-20, 22:20   #332
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9

De ildfaste skålene mine.

Mens jeg tenker på min gamle bestemor som ikke har det bra og vet at hun er på vei til sykehuset fordi legen mener at det er bedre enn å være hjemme i helgen før sykehjem neste uke, så går jeg på kjøkkenet for ås ette matrester i kjøleskapet. Inn i skapet finner jeg frem min ildfaste skål med lokk. Hvit skål med gammelt 70 talls motiv på siden som sikkert er retro nå. Og glasslokk. Go gammel, og helt perfekt. Disse to skålene med lokk har ejg arvet fra min bestemor. For alle nye jeg fikk var uten lokk og der gjorde ikke nytten. Jeg ønsket meg med. Så jeg fikk arve disse. Og det setter jeg pris på hver gang jeg bruker dem. Og særlig i dag etter den telefonen fra mamma.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv